Перед командою OSOM Agency була поставлена задача розробити зручний сайт для продажу квитків на захід для команд, а також продажу корпоративних заходів для великих компаній України.
На даному етапі робіт ми продумали структуру сторінок і розташування елементів.
В дизайні сайту ми вирішили об’єднати два кольори з логотипу і перетворити їх у трендовий градієнт із двох абсолютно протилежних кольорів. Різноманітні додаткові елементи у вигляді плюсів, іксів і смуг підкреслюють зв’язок заходу з інтелектуальними іграми.
Багато користувачів купляють квитки мало не дорогою на гру, тому дуже важливо було продумати адаптивну версію сайту таким чином, щоб користувачі могли швидко знайти наближчу гру і купити на неї потрідну кількість квитків для всієї команди.