FavoritCar щодня прокачує машини, а ми прокачали їм сайт!
Спочатку перед нами стояла задача зробити редизайн сайту автозапчастин, щоб він виглядав круто і сучасно, до того ж був зручний в користуванні, для чого треба було створити максимально простий та зрозумілий UI/UX.
Проаналізувавши аналітику і поведінку відвідувачів, ми прибрали зайві деталі й виділили більш важливі елементи й заголовки. Біля назв моделей ми вивели їхні зображення, чим зробили процесс пошуку потрібної серед них на сторінці вибору деталей і послуги чіп тюнингу.
В кольоровій гамі основними кольорами є білий, чорний і синій, що підсвідомо асоціюються з BMW.
Основні клієнти автосервісу, водії, більшість часу проводять за мобільними пристроями, тому наявність зручної адаптивної версії сайту в даному випадку – це дуже важливий нюанс.